23/05/2018

ÄR DET FÖRSENT




Öppnade en liten låda. Där låg det fröer jag fått av Li. Jag vill ju så gärna sätt dem i jorden. Pallkragen är uppsläpad från källaren. Men sen ska det ju köpas jord och göras rader och sås. Och det med en ettåring är inte precis vad jag längtar efter.
Alltså pyssla, baka, odla med barn. Jag vet inte om någon egentligen tycker det är rolig. Det känns mest som det man får är ett gigantiskt städprojekt på halsen. Fast det är klar det är ju megaGÖLLIT att se dem när de håller på. Det brukar vara ungefär 5 sekunder, om man har tur.
Men det var inte riktigt det här jag skulle skiva om utan mer ÄR DET FÖRSENT ATT PUTTA NER DE HÄR BLOMSTERFRÖNA? Det är ju sommarhetta i Malmö dessutom...

PS. Den ärmlösa klänningen är det iallafall inte försent för. Den passar perfekt på morsdag!

No comments: