10/01/2013

Hej vardag!

Hej, hej nya året som har börjat på allvar för mig denna veckan. Och jag är glad i min vardag. Efter allt mysigt, långsamt häng känns det tryggt och skönt med arbete och förskola igen.


Hej, hej, älskade rutiner! Och vet ni vad imorgon är det alleredan fredag! Korv med bröd är beställt och det dukar vi alltid på bricka framför TVn. Mat man kan äta med händerna är vårt stående fredagstema. Jag dricker en lättöl för det gör jag alltid på fredagar.


Hej hej januarivardag, jag ser snö utanför mitt Malmöfönster så det blir till att bylta på mig igen efter ett par dagar då jag faktiskt cyklat till jobbet utan vantar och utan hjälm för jag har en ny söt mössa. Fåfänga går ibland före säkerhet! Fånigt men sant...

Vink vink från Sara

ps: Lis fina brickor och varmaste vantarna från Heart of Lovikka hittar ni på Liebling.

No comments: